Sunday, November 18, 2012

MORE SCENTSY- my new passion!

I simply had to share with you the warmer of the month for December! 
OMG it is so cute! 
It is called Comfy Cozy! 
I just love mine! 

This is where all my time has been going. 
Running my Home Based Business with Scentsy! 
It has kept me so busy, I can't believe it! 
Either I'm doing a home party or trade show or organizing orders and getting basket parties ready! 
And to make it even better.......

Who would have thought it could be so easy to make enough spending money to take my family on vacations, could be sooooooooo easy! 

OOOoooo wait gotta show you this! 
Scent of the month: Huckleberry Sage! 

I know alot of people who scope out blogs and blogland are living in the UK, so just to let you know, SCENTSY IS THERE TOO! just look around! Perhaps someone you know is selling it!
IF the answer to that is NO.............
Then if I were you, I'd get on it, cuz this stuff just HAS to be shared!

When I first started selling Scentsy in March 2012, there were 457 consultants in the UK then.....
........In September 2012- there were 798 consultants in the UK! 
And now.......
...........In October 2012- there were 933 consultants! It's catching on!! 

The Popluation of the UK is 56.1 million, give or take
The Population of Canada (where I live) is 38.1 million, and WE have 11,076 consultants! 

The UK needs more consultants!!!!!!  

FASCINATING isnt' it! 
I love how it grows and I love how it literally sells itself! 

Pls feel free to message me if you want to buy some or Join my team!! 
Here's the link to my website so you can look at the goods for yourself! 

Perhaps I shall go get crafty now! 


Thursday, November 1, 2012

CLP Challenge for November!

HAPPY NOVEMBER EVERYONE.......and  welcome to another challenge at the CLP Challenge Blog. Chelsea has whipped up yet another fantastic sketch for us to play with, along with one of her newer images called Pretty Pumpkin that can purchased at her store HERE.  I just love her ! 

I have used a variety of papers from different sources. I used my liquid pearls for the line across the top, as well as on the butterflies and on various spots on the little girls shirt & shoes. 
She's been colored with copics and glittered purple around the edges of the paper. 

I've hidden a little tag in the side of card. 
And as you can see I've added some swirls and a die cut kitty to finish off my creation. 
These die cuts are compliments of my ex-team mates from the Midweek Magnolias! Thanks girlies! 

I hope you can come join us at the CLP Challenge Blog this month! We'd love to see you. 

Oh before I forget here's a couple pics of my kiddos yesterday while halloweening (is that a word?) LOL
My daughter Hannah (11) is in the white dress- BTW I wore this dress when I graduated nursing school in 2005!!! 
Reade (5) is the turtle in green &
Merik (2.5) is the puppy dog! 
The other little girl is my daughter's friend! 

Challenges for my card: 
Fab'n'Funky- die cuts/punches
Inky Inspirations- lots of layers
Paper Shelter- anything goes
Flutterby Wednesdays- open with a butterfly or a fairy

Related Posts with Thumbnails